28 Apr 2014

Pakai Jam Tangan Kanan


Korang jenis pakai jam dengan tangan sebelah kanan atau kiri?
Meh aku nak share satu benda tentang orang yang pakai jam tangan kanan.

Tapi tak tahu la betul ke tak, mohon sesiapa yang pakai jam di tangan kanan bagi pendapat.

  1.  Keras Kepala
  2. Kuat memberontak
  3. Tak suka orang mengarah dia
  4. Setia
  5. Hati kering -Tak kisah apa org kata pasal dia
  6. Garang tapi manja dgn org tersayang
  7. Suka menyendiri kalau ada masalah
  8. Suka tolong orang dalam kesusahan
  9. Pendiam tapi bila dah rapat mulut cam murai
  10. Pantang dicabar
Kalau ikutkan hampir 90% tetap dengan diri aku.

Malangnya, jika dulu aku pakai jam pada tangan kanan. Sekarang, aku pakai jam pada handphone. Sikit-sikit belek handphone sebab nak tengok jam.

Mesti orang ingat aku ini rajin msj2, WeChat, Whatsapp etc. Sedangkan.. Korang sendiri boleh agak aku macam mana.

#ForeverAlone

2 comments:

  1. Sama lah kita.. pakai jam tangan kanan.. hmm... ada yg betul kat situ. hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh sama juga... Tapi saya sekarang dah tak suka pakai jam.

      Ada yang betul kat situ? adakah ianya bermakna ada juga yang tak betul disitu?

      Saya rasa Deq Noor mesti orang no. 3,4,5,6,8,9 kot.. atau kesemuanya sekali

      Delete