20 Jun 2014

Apa Masalah Dengan Manusia Zaman Sekarang?


Aku nampak seekor anjing melintas jalan menggunakan jejantas, manakala manusia memilih untuk membahayakan diri bila melintas jalan.

Apa masalah dengan manusia zaman sekarang?

** Gambar diatas sekadar hiasan.


8 comments:

  1. Hurmmm. Tak tahu nak cakap apa. Ena tengok jalan tu, kalau besar sangat, ena guna jejantas. Hehehhee Kalau tak, lintas je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jalan besar dan tiada jejantas, macam mana pula ena?

      Delete
  2. Manusia sekarang kan asyik nak cepat je..

    ReplyDelete
  3. Bro rasa la kan...

    Kerajaan bina jejantas tue untuk kegunaan Haiwan.. Betul ke Bohong..!!

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. biasa la tu...jalan besar pun ada yang berani lintas...apatah lagi jalan2 macam ni...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringat iklan "Jom kita melintas"

      Delete