13 Jun 2014

Menteri Pun Perlukan MC - Khairy Jamaluddin


Khairy Jamaluddin Mintak MC Dekat Najib Razak

Korang ingat, Menteri tak perlu bercuti ke?

Korang sendiri, gua boleh jamin dalam musim Piala Dunia ini, pasti ada yang mintak MC, EL dan seangkatan dengannya.

Itu hak korang dengan bos korang.

Aku?

Lebih gemar bola tengok aku.

Mungkin aku lagi femes sampaikan tiap kali tengok bola pukul 2-3 pagi. Pasti bola yang tengok aku. HD lagi.

Khairy Jamaluddin sudah,

Anda bila lagi?

Tak faham apa yang aku sampaikan? Korang baca sini.


8 comments:

  1. nampaknya
    pm pun ada senser of humer jugak sikit :P
    he.he..

    ReplyDelete
  2. Ada gak terbaca tweet ni aritu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam lawak dan comel je mereka kan

      Delete
  3. Terasa macam nak mintak cuti je, tapi nak minta pada siapa? hari2 memang ada dekat rumah.

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  4. haha...KJ saja buat lawak tu...kah3

    ReplyDelete